Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny setup!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ingoo" data-source="post: 977234" data-attributes="member: 66349"><p>Whatever är helt klart mer allround, den har directional flex också och dess shape och TBT lämpar sig bättre allmountain. Den är något styvare än Airobic, men en helt annan karaktär av bräda. Men gillade den stort! Extremt rolig i backen men för endast park skulle jag ta Airobic.</p><p></p><p>Lobster vs Bataleon ser ut såhär iår:</p><p></p><p>Jibboard = Disaster</p><p>Parkboard = Airobic</p><p>Freestyleboard = Evil Twin ( fast något styvare då Halldor ville ha det)</p><p></p><p>Så förra årets Parkboard blev i år en Airobic. Bara att välja vilken grafik du föredrar. Parkboarden har ju en limiten edition också.</p><p></p><p>Fick hem ett par Switchback bindings och blev verkligen impat av kvalitén! Trodde jag inte så nu åker mina Union Force ut!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ingoo, post: 977234, member: 66349"] Whatever är helt klart mer allround, den har directional flex också och dess shape och TBT lämpar sig bättre allmountain. Den är något styvare än Airobic, men en helt annan karaktär av bräda. Men gillade den stort! Extremt rolig i backen men för endast park skulle jag ta Airobic. Lobster vs Bataleon ser ut såhär iår: Jibboard = Disaster Parkboard = Airobic Freestyleboard = Evil Twin ( fast något styvare då Halldor ville ha det) Så förra årets Parkboard blev i år en Airobic. Bara att välja vilken grafik du föredrar. Parkboarden har ju en limiten edition också. Fick hem ett par Switchback bindings och blev verkligen impat av kvalitén! Trodde jag inte så nu åker mina Union Force ut! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny setup!
Tillbaka
Topp