Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Ny skidutrustning till säsongen -09/-10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BurtonM" data-source="post: 587656" data-attributes="member: 99967"><p>Nu så är det äntligen dags att börja tjacka lite nya grejjer inför kommande säsong.</p><p></p><p>Är rätt så mycket inne på att beställa ifrån staterna men det skulle vara kul att kolla runt lite här hemma i Sverige. Om inte annat så är det ju bra att testa storlekar och sånt.</p><p></p><p>Jag bor i Åkersberga så tips på bra butiker runt och lite utanför 08-området är varmt välkommet.</p><p></p><p>Har varit inne på ett helt gult kit typ som det här : <a href="http://cgi.ebay.com/BURTON-SNOW-POACHER-SKI-JACKET-YELLOW-MENS-L-NEW-2010_W0QQitemZ260503653016QQihZ016QQcategoryZ57988QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26ps%3D6#ht_5362wt_1165" target="_blank">http://cgi.ebay.com/BURTON-SNOW-POACHER-SKI-JACKET-YELLOW-MENS-L-NEW-2010_W0QQitemZ260503653016QQihZ016QQcategoryZ57988QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286.m7QQ_trkparmsZalgo=LVI&itu=UCI&otn=3&ps=6#ht_5362wt_1165</a></p><p></p><p>Men är helt klart öppen för förslag.</p><p></p><p>Har åkt 2 säsonger med mitt gamla ställ så att jag behöver verkligen allt nytt nu!</p><p></p><p>Hjälm, googles, jacka, byxor, handskar. Allt!</p><p></p><p>Har ni tips på något som ni rekommenderar så släng gärna in det här i tråden. </p><p>Tackar på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BurtonM, post: 587656, member: 99967"] Nu så är det äntligen dags att börja tjacka lite nya grejjer inför kommande säsong. Är rätt så mycket inne på att beställa ifrån staterna men det skulle vara kul att kolla runt lite här hemma i Sverige. Om inte annat så är det ju bra att testa storlekar och sånt. Jag bor i Åkersberga så tips på bra butiker runt och lite utanför 08-området är varmt välkommet. Har varit inne på ett helt gult kit typ som det här : [URL]http://cgi.ebay.com/BURTON-SNOW-POACHER-SKI-JACKET-YELLOW-MENS-L-NEW-2010_W0QQitemZ260503653016QQihZ016QQcategoryZ57988QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26ps%3D6#ht_5362wt_1165[/URL] Men är helt klart öppen för förslag. Har åkt 2 säsonger med mitt gamla ställ så att jag behöver verkligen allt nytt nu! Hjälm, googles, jacka, byxor, handskar. Allt! Har ni tips på något som ni rekommenderar så släng gärna in det här i tråden. Tackar på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Ny skidutrustning till säsongen -09/-10
Tillbaka
Topp