Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ny snöleksak
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 117581" data-source="post: 984940"><p>En ny grej som hade varit intressant hade varit en förbättrad snowskate.</p><p></p><p>Istället för en alldeles för mjuk plast bit eller en vanlig skateboard med en skida under så blir den som en mini snowboard(ungefär) men kicks och konkav så man kan använda den utan bindningar, samma typ av gummi grip som på plast brädorna.</p><p>Sen kan man skippa stålkanterna, håller priset nere och gör att det inte kant-hugger lika lätt.</p><p></p><p>Så med andra ord typ en stepchild street recession fast styv som en valig skateboard.</p><p></p><p>Det hade varit kul att ha</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 117581, post: 984940"] En ny grej som hade varit intressant hade varit en förbättrad snowskate. Istället för en alldeles för mjuk plast bit eller en vanlig skateboard med en skida under så blir den som en mini snowboard(ungefär) men kicks och konkav så man kan använda den utan bindningar, samma typ av gummi grip som på plast brädorna. Sen kan man skippa stålkanterna, håller priset nere och gör att det inte kant-hugger lika lätt. Så med andra ord typ en stepchild street recession fast styv som en valig skateboard. Det hade varit kul att ha [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ny snöleksak
Tillbaka
Topp