Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny snowboard (efter en Burton Air 05)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ehlis" data-source="post: 587059" data-attributes="member: 99887"><p>Hade en Burton Air 165, och den var grym att åka med men den blev lite klumpig att hoppa med. Så då kikade jag runt lite och bestämde mig för en GNU Riders Choice MTX 158 för att köra mer park. Och den är riktigt smidig att hoppa och jibba med. Jävligt skönt flex och pop. Och den är fortfarande väldigt bra och rolig i pisten. Snabb från kant till kant och stabil i högre fart. Har åkt med Technine MFM Pro bindning, riktigt skön set-up. Jag har även kört puder och det funkar också bra. Har du brädan kvar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ehlis, post: 587059, member: 99887"] Hade en Burton Air 165, och den var grym att åka med men den blev lite klumpig att hoppa med. Så då kikade jag runt lite och bestämde mig för en GNU Riders Choice MTX 158 för att köra mer park. Och den är riktigt smidig att hoppa och jibba med. Jävligt skönt flex och pop. Och den är fortfarande väldigt bra och rolig i pisten. Snabb från kant till kant och stabil i högre fart. Har åkt med Technine MFM Pro bindning, riktigt skön set-up. Jag har även kört puder och det funkar också bra. Har du brädan kvar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny snowboard (efter en Burton Air 05)
Tillbaka
Topp