Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
ny snowboard för piståkning/freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hotshots" data-source="post: 94690" data-attributes="member: 44017"><p>Jag var uppe på den testhelg som arrangeras i tandådalen nu i helgen. Testade mig igenom väldigt många (splitternya) brädor från olika tillverkare. Har själv en burton custom (modell -00). Gillar man att trycka på ordentligt och inte är så sugen på parken så var Custom X, T6 och extremes värsting (enlight tror jag) riktigt sköna. Själv föredrog jag Custom X. Gick som ett tåg både över is och pucklar. tyvärr är alla ovanstående lite dyrare än du är ute efter, men det var verkligen rejäl skillnad mot de som kostade lite mindre. </p><p></p><p>Vill du ha ett något som fungerar överallt, förutom när man pressar som mest speed, så gillade samtliga som var med Burtons Dominant väldigt mycket. Väldigt kul bräda både i hög och låg fart. </p><p></p><p>Ang. priset så rekommenderar jag du kikar på t.ex www.bcstore.com . Har du någon som du känner i USA som kan köpa åt dig så kan man t.ex få en Custom X för 4.400 (+ porto och eventuellt tull då) instället för de 7.300 de säljs för i sverige.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hotshots, post: 94690, member: 44017"] Jag var uppe på den testhelg som arrangeras i tandådalen nu i helgen. Testade mig igenom väldigt många (splitternya) brädor från olika tillverkare. Har själv en burton custom (modell -00). Gillar man att trycka på ordentligt och inte är så sugen på parken så var Custom X, T6 och extremes värsting (enlight tror jag) riktigt sköna. Själv föredrog jag Custom X. Gick som ett tåg både över is och pucklar. tyvärr är alla ovanstående lite dyrare än du är ute efter, men det var verkligen rejäl skillnad mot de som kostade lite mindre. Vill du ha ett något som fungerar överallt, förutom när man pressar som mest speed, så gillade samtliga som var med Burtons Dominant väldigt mycket. Väldigt kul bräda både i hög och låg fart. Ang. priset så rekommenderar jag du kikar på t.ex www.bcstore.com . Har du någon som du känner i USA som kan köpa åt dig så kan man t.ex få en Custom X för 4.400 (+ porto och eventuellt tull då) instället för de 7.300 de säljs för i sverige. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
ny snowboard för piståkning/freeride
Tillbaka
Topp