Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny snowboard (Never Summer?) + bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zenit" data-source="post: 855357" data-attributes="member: 104763"><p>aizmoo: Finns den i längder över 160? På deras hemsida verkar längsta vara 157 :/</p><p></p><p>banne: Okej, kanske väntar och ser om junkyard rear ut något av det ni tipsade om. </p><p></p><p></p><p></p><p>Synd att det inte var speciellt informativ eller användarvänlig hemsida flux hade, mest en massa nonsens, står inte riktigt vad bindningarna är till för utan bara "UU fit-L Guide-Preformance blend 30"-skit. Which flux is right for you? Där kunde dom ju ha som never summer hade med ett litet diagram över vilken åkstil bindningarna gör sig bäst.</p><p></p><p>Men som sagt, kom gärna med mer tips eller liknande, jag har redan kollat igenom lite om det jag själv skrivit om, så lite kommentarer på det? Några erfarenheter av flux, cinch, never summer, evil twin etc? Några andra bra tips?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zenit, post: 855357, member: 104763"] aizmoo: Finns den i längder över 160? På deras hemsida verkar längsta vara 157 :/ banne: Okej, kanske väntar och ser om junkyard rear ut något av det ni tipsade om. Synd att det inte var speciellt informativ eller användarvänlig hemsida flux hade, mest en massa nonsens, står inte riktigt vad bindningarna är till för utan bara "UU fit-L Guide-Preformance blend 30"-skit. Which flux is right for you? Där kunde dom ju ha som never summer hade med ett litet diagram över vilken åkstil bindningarna gör sig bäst. Men som sagt, kom gärna med mer tips eller liknande, jag har redan kollat igenom lite om det jag själv skrivit om, så lite kommentarer på det? Några erfarenheter av flux, cinch, never summer, evil twin etc? Några andra bra tips? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny snowboard (Never Summer?) + bindning
Tillbaka
Topp