Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny snowboard setup, vad köper man?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="estar" data-source="post: 512161" data-attributes="member: 91505"><p>Burton tips - självklart är jag öppen för det.</p><p></p><p>Min egen erfarenhet av Burton sträcker sig till en CK Air ´92 som jag körde på säsongen '93.</p><p>Även en teståkning av dåvarande flickvännens Haakon Air '95 (min Lib Tech Matt Cummins 146 med mittmonterade Bent Metal Baseless funkade inte lika bra i lössnö i skogen i Tege var min slutsats då)</p><p></p><p>Har sneglat på Supermodel (med och utan X), T6 men det är mycket pengar (fast jag skall</p><p>behålla det jag köper nu i några år så om man slår ut det blir det kanske inte så farligt).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="estar, post: 512161, member: 91505"] Burton tips - självklart är jag öppen för det. Min egen erfarenhet av Burton sträcker sig till en CK Air ´92 som jag körde på säsongen '93. Även en teståkning av dåvarande flickvännens Haakon Air '95 (min Lib Tech Matt Cummins 146 med mittmonterade Bent Metal Baseless funkade inte lika bra i lössnö i skogen i Tege var min slutsats då) Har sneglat på Supermodel (med och utan X), T6 men det är mycket pengar (fast jag skall behålla det jag köper nu i några år så om man slår ut det blir det kanske inte så farligt). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny snowboard setup, vad köper man?
Tillbaka
Topp