Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sebmacahan" data-source="post: 1317778" data-attributes="member: 189640"><p>Flagship är en bra bräda helt klart och värd sitt rykte men den har sina svagheter. Det är en bräda jag tycker man behöver provköra för att se om man gillar den eller tycker den är för opoppig. Den är kul att göra butters på däremot. Flagship är smal så man får antigen köpa en onödigt lång eller wide eller acceptera att den är smal. Jag har en 156 wide.</p><p></p><p>Horizon har jag inte kört själv utan slänger mer fram den som ett alternativ till just flagship som freeridebräda/all mountain som är lite bredare om man har ca 42 i skostorlek och inte vill ha en bräda upp emot 159 i längd. Men det är ju tycke och smak. Jag har storlek us 8.5 i boots och vill ha midja på minst 255mm för att inte boota ur när jag carvear.</p><p>Finns en tråd med en som köpte en horizon här på forumet som kan vara vettig att läsa.</p><p></p><p>United shapes cadet är också ett bra exempel på en bräda som är mycket bra och mångsidig. Många blir väldigt frälsta av just de två brädorna. Cadet och horizon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebmacahan, post: 1317778, member: 189640"] Flagship är en bra bräda helt klart och värd sitt rykte men den har sina svagheter. Det är en bräda jag tycker man behöver provköra för att se om man gillar den eller tycker den är för opoppig. Den är kul att göra butters på däremot. Flagship är smal så man får antigen köpa en onödigt lång eller wide eller acceptera att den är smal. Jag har en 156 wide. Horizon har jag inte kört själv utan slänger mer fram den som ett alternativ till just flagship som freeridebräda/all mountain som är lite bredare om man har ca 42 i skostorlek och inte vill ha en bräda upp emot 159 i längd. Men det är ju tycke och smak. Jag har storlek us 8.5 i boots och vill ha midja på minst 255mm för att inte boota ur när jag carvear. Finns en tråd med en som köpte en horizon här på forumet som kan vara vettig att läsa. United shapes cadet är också ett bra exempel på en bräda som är mycket bra och mångsidig. Många blir väldigt frälsta av just de två brädorna. Cadet och horizon. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny snowboard
Tillbaka
Topp