Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="neux" data-source="post: 458146" data-attributes="member: 86279"><p>Tja, nu är det dags för ny snowboard utrustning igen! (jag har läst alla tips trådarna.) </p><p></p><p>Jag har nu någon extrem bräda med CC bindningar som för övrigt är värdelösa.(även om de var de dyraste.)</p><p></p><p>1. Så nu Vill jag ha tips på ny bräda, den skall inte vara så flexig ganska hård. JAg åker mest i den Pistade backen/Lite offpist. Park kör jag knappast alls. Bara något hopp ibland. Jag skulle vija kalla mig själv ganska avancerad åkare. Kollat en del på Burton men vet ej om dem e bra.</p><p></p><p>2. Nya bindningar skall jag även ha, Det skall vara FLOW bindningar. ÄR dom bra eller? Funkar de men eventuellt en burton bräda?</p><p></p><p>3. Nya Boots är också akutellt. Vilka är bra? Jag hade en kompis som hyrde ett år, han hade grymt smidiga boots man bara vred på en "ratt" så spändes "PJÄXAN"(booten). Finns det nått sånt nu?</p><p></p><p>Jag är ca 181 cm lång och väger 77 kg. JAg gillar att åka SNABBT!</p><p></p><p></p><p></p><p>BEhöver ni mer info?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="neux, post: 458146, member: 86279"] Tja, nu är det dags för ny snowboard utrustning igen! (jag har läst alla tips trådarna.) Jag har nu någon extrem bräda med CC bindningar som för övrigt är värdelösa.(även om de var de dyraste.) 1. Så nu Vill jag ha tips på ny bräda, den skall inte vara så flexig ganska hård. JAg åker mest i den Pistade backen/Lite offpist. Park kör jag knappast alls. Bara något hopp ibland. Jag skulle vija kalla mig själv ganska avancerad åkare. Kollat en del på Burton men vet ej om dem e bra. 2. Nya bindningar skall jag även ha, Det skall vara FLOW bindningar. ÄR dom bra eller? Funkar de men eventuellt en burton bräda? 3. Nya Boots är också akutellt. Vilka är bra? Jag hade en kompis som hyrde ett år, han hade grymt smidiga boots man bara vred på en "ratt" så spändes "PJÄXAN"(booten). Finns det nått sånt nu? Jag är ca 181 cm lång och väger 77 kg. JAg gillar att åka SNABBT! BEhöver ni mer info? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny snowboard!
Tillbaka
Topp