Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny snowboard.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JTorn" data-source="post: 555621" data-attributes="member: 94978"><p>hmm intressant många olika bud. Personalen på en skate/snow butik sa att när det gällde Burton skor kunde man använda medium bindningar ända upp till just 10,5. </p><p></p><p>Men frågan är vad som är bäst ?</p><p></p><p>Kommer skorna sticka ut för långt på en Nitro T1 149 bräda, eller ska jag satsa på en 153?</p><p></p><p>Kom igen lite råd nu ! </p><p></p><p>Hoppas på att nån kunnig som har erfarenhet kan svara.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JTorn, post: 555621, member: 94978"] hmm intressant många olika bud. Personalen på en skate/snow butik sa att när det gällde Burton skor kunde man använda medium bindningar ända upp till just 10,5. Men frågan är vad som är bäst ? Kommer skorna sticka ut för långt på en Nitro T1 149 bräda, eller ska jag satsa på en 153? Kom igen lite råd nu ! Hoppas på att nån kunnig som har erfarenhet kan svara. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny snowboard.
Tillbaka
Topp