Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mooden94" data-source="post: 1047558" data-attributes="member: 95291"><p>kolla in libtechs brädor! <a href="http://www.lib-tech.com/snowboards/" target="_blank">http://www.lib-tech.com/snowboards/</a></p><p></p><p>Dom är alla fungerar för puder samt park eller pist!</p><p></p><p>Jag har en skate banana som jag är helnöjd med, den har rocker som ger sjukt bra flyt i puder men problemet med rocker brädor är att dom tappar lätt skär: det löstes med magnetraction som skär ner skönt i snön.</p><p>Jag har tagit upp min 152cm i 97kmh och då kändes den knappt instabil, likväl har jag åkt i 1 meter ny fluffig pudersnö och jag sjönk inget alls!</p><p>I parken är den som en skateboard (varav namnet) poppig och lekfull, rätt mjuk också</p><p>Kan tillägga att kombinationen rocker och magnetraction har förändrat mitt åksätt helt då jag numera bara carvar och kör på skär oavsett hur brant backen är, kommer aldrig byta ifrån detta vinnande koncept</p><p></p><p>Jag är 182 och väger 66kg, den känns lite lite liten så jag hade nog köpt en runt 160 i dagsläget men jag köpte min för fem år sen (har fortfarande inte slipat kanterna, kanske är dags för börjat blivit nervös nu på ispartier i 80kmh+ vilket jag inte varit innan; åter igen: magnetraction är guld!)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mooden94, post: 1047558, member: 95291"] kolla in libtechs brädor! [URL]http://www.lib-tech.com/snowboards/[/URL] Dom är alla fungerar för puder samt park eller pist! Jag har en skate banana som jag är helnöjd med, den har rocker som ger sjukt bra flyt i puder men problemet med rocker brädor är att dom tappar lätt skär: det löstes med magnetraction som skär ner skönt i snön. Jag har tagit upp min 152cm i 97kmh och då kändes den knappt instabil, likväl har jag åkt i 1 meter ny fluffig pudersnö och jag sjönk inget alls! I parken är den som en skateboard (varav namnet) poppig och lekfull, rätt mjuk också Kan tillägga att kombinationen rocker och magnetraction har förändrat mitt åksätt helt då jag numera bara carvar och kör på skär oavsett hur brant backen är, kommer aldrig byta ifrån detta vinnande koncept Jag är 182 och väger 66kg, den känns lite lite liten så jag hade nog köpt en runt 160 i dagsläget men jag köpte min för fem år sen (har fortfarande inte slipat kanterna, kanske är dags för börjat blivit nervös nu på ispartier i 80kmh+ vilket jag inte varit innan; åter igen: magnetraction är guld!) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny snowboard
Tillbaka
Topp