Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
ny stuga i verbier med plats för 4 till.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sunelicious" data-source="post: 244007" data-attributes="member: 37917"><p>Glöm den förra stugan jag skrev om, den låg helt off. Nu har vi i alla fall hittat en ny stuga. Den här ligger centralare ( precis bakom sports center), har 5 sängplatser så vi tänkte trycka in 8 pers i den. hyra är inte klar än men borde stanna på ca 12000 per skalle för hela säsongen om vi är 8. </p><p></p><p>Så vi letar efter 4 sköna personer att bli sambos med.</p><p></p><p>hör av er på mail. andweers@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sunelicious, post: 244007, member: 37917"] Glöm den förra stugan jag skrev om, den låg helt off. Nu har vi i alla fall hittat en ny stuga. Den här ligger centralare ( precis bakom sports center), har 5 sängplatser så vi tänkte trycka in 8 pers i den. hyra är inte klar än men borde stanna på ca 12000 per skalle för hela säsongen om vi är 8. Så vi letar efter 4 sköna personer att bli sambos med. hör av er på mail. andweers@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
ny stuga i verbier med plats för 4 till.
Tillbaka
Topp