Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ny Suunto klocka
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="baluba" data-source="post: 545521" data-attributes="member: 58320"><p>Intressant att följa olika människors åsikter om att göra reklam etc. På denna sajten verkar läsarna ha ett nyktern förhållande till det hela... på andra verkar de flesta sura för de inte fick vara med</p><p></p><p>Såg precis på DI.se att bäst betalda fotomodellen drar in 193 miljoner sek på att göra just reklam för olika varumärken.....går vi på det? Säger de rent ut vad de tycker om en produkt?</p><p></p><p>Jag tycker Suuntos grepp är intressant och kanske blir detta ett case på marknadsföringsskolorna om ett tag.</p><p></p><p>Som sagt jag fick en Ventus och vill ge min bild efter en vecka.</p><p></p><p>UTSEENDE</p><p>Ja den är klart snygg och den har ett inbyggt ha-begär. Just sailing modellen med borstad aluminium och vit band syns ...</p><p></p><p>FUNKTION</p><p>Likt Sampan hade jag helt klart andra förväntingar. Jag har sedan länge en Suunto Yachtmaster....har tittat på en Core men inte slagit till så kom detta. Båda dessa har mer funktioner än nya Ventus.</p><p></p><p>Här finns 1 alarm, klocka, barometer, kompass, seglingstimer</p><p>Yachtmaster har, 5 alarm, 2 klockor, kompass, seglingstimer, timer</p><p></p><p>ANVÄNDANDE</p><p>De har dock verkligen utveklat sitt användargränssnitt. Man behöver inte läsa manualen alls för att förstå den och på något sätt känner jag att den övre knappen som man skruvar på är en klart utveckling i rätt riktning. Kan kanske liknas med Ipods hjul som blev en superhit eller BMW iDrive...som inte blev lyckat... men i Suuntos fall är detta lyckat.</p><p></p><p>Så sammantaget är min slutsats att jag väntade mig mer funktion, men det verkar som de valt superior design som bärare för denna produkt och det kan kanske fungera.</p><p></p><p>Har ingen aningn om priset men om det stämmer som sägs att den kommer kosta kring 1000USD.........hade jag förväntat mig ett funktionssteg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="baluba, post: 545521, member: 58320"] Intressant att följa olika människors åsikter om att göra reklam etc. På denna sajten verkar läsarna ha ett nyktern förhållande till det hela... på andra verkar de flesta sura för de inte fick vara med Såg precis på DI.se att bäst betalda fotomodellen drar in 193 miljoner sek på att göra just reklam för olika varumärken.....går vi på det? Säger de rent ut vad de tycker om en produkt? Jag tycker Suuntos grepp är intressant och kanske blir detta ett case på marknadsföringsskolorna om ett tag. Som sagt jag fick en Ventus och vill ge min bild efter en vecka. UTSEENDE Ja den är klart snygg och den har ett inbyggt ha-begär. Just sailing modellen med borstad aluminium och vit band syns ... FUNKTION Likt Sampan hade jag helt klart andra förväntingar. Jag har sedan länge en Suunto Yachtmaster....har tittat på en Core men inte slagit till så kom detta. Båda dessa har mer funktioner än nya Ventus. Här finns 1 alarm, klocka, barometer, kompass, seglingstimer Yachtmaster har, 5 alarm, 2 klockor, kompass, seglingstimer, timer ANVÄNDANDE De har dock verkligen utveklat sitt användargränssnitt. Man behöver inte läsa manualen alls för att förstå den och på något sätt känner jag att den övre knappen som man skruvar på är en klart utveckling i rätt riktning. Kan kanske liknas med Ipods hjul som blev en superhit eller BMW iDrive...som inte blev lyckat... men i Suuntos fall är detta lyckat. Så sammantaget är min slutsats att jag väntade mig mer funktion, men det verkar som de valt superior design som bärare för denna produkt och det kan kanske fungera. Har ingen aningn om priset men om det stämmer som sägs att den kommer kosta kring 1000USD.........hade jag förväntat mig ett funktionssteg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ny Suunto klocka
Tillbaka
Topp