Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ny utrusning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Matte_Knasboll" data-source="post: 51726" data-attributes="member: 35086"><p>OJ OJ OJ OJ !!!!!!!!!!!</p><p></p><p>Många människor, lite småsjuka människor, verkar tro att det inte handlar om material. Phu - vad dumt. Man har alltid råd med nya prylar. ALLTID ALLTID ALLTID. (alltid stavas alltid med två l...)</p><p></p><p>Jag blir ledsen och vred då jag läser om dagens ungdom. Sälja moppen för 8000 plus sommarjobb och lägga ut ett mindre smått patetiskt kapital på 3000 kr på nya skidor - VA FAN. Så gör man inte. Vad hände med de övriga massa tusenlapparna - acnemedel eller? Fredrik Bergqvist - skäms på dig lille pojk.</p><p></p><p>Denna osunda utveckling skär i mitt hjärta och hoppas verkligen att ni alla tar lärdom och spenderar alla likvider som kan anbringas och köper nya kompaktskidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Matte_Knasboll, post: 51726, member: 35086"] OJ OJ OJ OJ !!!!!!!!!!! Många människor, lite småsjuka människor, verkar tro att det inte handlar om material. Phu - vad dumt. Man har alltid råd med nya prylar. ALLTID ALLTID ALLTID. (alltid stavas alltid med två l...) Jag blir ledsen och vred då jag läser om dagens ungdom. Sälja moppen för 8000 plus sommarjobb och lägga ut ett mindre smått patetiskt kapital på 3000 kr på nya skidor - VA FAN. Så gör man inte. Vad hände med de övriga massa tusenlapparna - acnemedel eller? Fredrik Bergqvist - skäms på dig lille pojk. Denna osunda utveckling skär i mitt hjärta och hoppas verkligen att ni alla tar lärdom och spenderar alla likvider som kan anbringas och köper nya kompaktskidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ny utrusning
Tillbaka
Topp