Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ny utrustning, tips och hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bengtchetler" data-source="post: 1334177" data-attributes="member: 205292"><p>Hej <strong>ibulat</strong>! Jag köpte nyligen ett par <strong>Blizzard Rustler 9</strong> i längden <strong>174cm</strong> med <strong>fabriksslipning</strong>. Köpet föranleddes beklagligt nog inte av någon <strong>professionellt genomförd kvantitativ dataanalys</strong>. På sin höjd <strong>halvslapp googling</strong> under ca 15 minuter. Mina tidigare skidor som jag fortfarande har kvar och som jag dessutom tycker är jättekul är <strong>Atomic Bent 100</strong> i längden <strong>179cm</strong> med relativt <strong>sönderkörda fabriksslipade stålkanter</strong>.</p><p></p><p>Kan du med dina <strong>verktyg</strong> avgöra om mitt köp är lyckat? Har tyvärr ingen telemetri för analys, men jag är <strong>175cm lång</strong> och väger <strong>69kg</strong> och är en vad de flesta curriculum definierar <strong>avancerad</strong> åkare, men inte expert. Åker <strong>50/50 pist och offpist</strong>. Offpist för mig är blandat skog och fält men tyvärr sällan djupt puder.</p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bengtchetler, post: 1334177, member: 205292"] Hej [B]ibulat[/B]! Jag köpte nyligen ett par [B]Blizzard Rustler 9[/B] i längden [B]174cm[/B] med [B]fabriksslipning[/B]. Köpet föranleddes beklagligt nog inte av någon [B]professionellt genomförd kvantitativ dataanalys[/B]. På sin höjd [B]halvslapp googling[/B] under ca 15 minuter. Mina tidigare skidor som jag fortfarande har kvar och som jag dessutom tycker är jättekul är [B]Atomic Bent 100[/B] i längden [B]179cm[/B] med relativt [B]sönderkörda fabriksslipade stålkanter[/B]. Kan du med dina [B]verktyg[/B] avgöra om mitt köp är lyckat? Har tyvärr ingen telemetri för analys, men jag är [B]175cm lång[/B] och väger [B]69kg[/B] och är en vad de flesta curriculum definierar [B]avancerad[/B] åkare, men inte expert. Åker [B]50/50 pist och offpist[/B]. Offpist för mig är blandat skog och fält men tyvärr sällan djupt puder. Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ny utrustning, tips och hjälp
Tillbaka
Topp