Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ny utrustning, tips och hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stothey" data-source="post: 1334268" data-attributes="member: 205476"><p>Hej,</p><p></p><p>Jag glömde att säga att det er ett par Atris. Jag har lagt mycket tid den senaste tiden på att ta reda på vad som passar min längd och vikt, och har insett att Shift passar min åkstil, och att Mindbender är en ganska bra pjäxa för min åkning.</p><p></p><p>Jag provade ett par ATK 15 Free med Blizzard Zero G. Skidorna var väldigt bra att gå uppför med, men åkegenskaperna blev alldeles för dåliga, tycker jag. Lätt toppturutyrstning går väll oftast på åkegenskaper, och då räknar jag med att jag inte kan få samme känsla på ultra lätt utrystning, som det shift och Atris kan bjuda på?</p><p></p><p>Jag får nog inse att jag behöver lägga mer pengar på gymmet.</p><p></p><p>Tack för all hjälp så långt :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stothey, post: 1334268, member: 205476"] Hej, Jag glömde att säga att det er ett par Atris. Jag har lagt mycket tid den senaste tiden på att ta reda på vad som passar min längd och vikt, och har insett att Shift passar min åkstil, och att Mindbender är en ganska bra pjäxa för min åkning. Jag provade ett par ATK 15 Free med Blizzard Zero G. Skidorna var väldigt bra att gå uppför med, men åkegenskaperna blev alldeles för dåliga, tycker jag. Lätt toppturutyrstning går väll oftast på åkegenskaper, och då räknar jag med att jag inte kan få samme känsla på ultra lätt utrystning, som det shift och Atris kan bjuda på? Jag får nog inse att jag behöver lägga mer pengar på gymmet. Tack för all hjälp så långt :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ny utrustning, tips och hjälp
Tillbaka
Topp