Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ny utrustning, tips och hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erik_lagg" data-source="post: 1334276" data-attributes="member: 88096"><p>Med tanke på att du åker 70% i pist vill du ju ha något som går bra där. Själv åker jag kanske 30% pist, 50% offpist och 20% topptur. Till det kör jag mestadels Völkl Blaze 114 med shift. Blir ju ganska tungt på topptur men jag bytte till lätta stighudar med bättre glid. Det gör en stor skillnad. Provade Blaze 104 och tyckte de var kul i pisten. Väger kanske lite mindre än dina men ingen stor skillnad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erik_lagg, post: 1334276, member: 88096"] Med tanke på att du åker 70% i pist vill du ju ha något som går bra där. Själv åker jag kanske 30% pist, 50% offpist och 20% topptur. Till det kör jag mestadels Völkl Blaze 114 med shift. Blir ju ganska tungt på topptur men jag bytte till lätta stighudar med bättre glid. Det gör en stor skillnad. Provade Blaze 104 och tyckte de var kul i pisten. Väger kanske lite mindre än dina men ingen stor skillnad. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ny utrustning, tips och hjälp
Tillbaka
Topp