Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny utrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ellike" data-source="post: 119253" data-attributes="member: 52124"><p>Ok, jag är nybörjare kan jag ju börja med att säga.</p><p>Köpte en extrem e-line från stadium med medföljande bindning.</p><p></p><p>Krav: på byxor vill jag att de ska vara extra slitstarka på knäna, ev. rumpan :P men det är inte lika viktigt. Och även vattentäta och slitstarka i övrigt.</p><p></p><p>Hjälm: En bra skön och varm hjälm som håller bra o.s.v. Gärna med fäste för googles.</p><p></p><p>Googles: Nja, inga störra krav snygga är ju alltid bra och inte så dyra.</p><p></p><p>Boots: Bekväma,varma, dämpade, tjejskor/unisex skor. Med helst ganska vanlig snörning. Till pris max 2500</p><p></p><p>Jacka: Slitstark, snygg, varm och vattentät</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ellike, post: 119253, member: 52124"] Ok, jag är nybörjare kan jag ju börja med att säga. Köpte en extrem e-line från stadium med medföljande bindning. Krav: på byxor vill jag att de ska vara extra slitstarka på knäna, ev. rumpan :P men det är inte lika viktigt. Och även vattentäta och slitstarka i övrigt. Hjälm: En bra skön och varm hjälm som håller bra o.s.v. Gärna med fäste för googles. Googles: Nja, inga störra krav snygga är ju alltid bra och inte så dyra. Boots: Bekväma,varma, dämpade, tjejskor/unisex skor. Med helst ganska vanlig snörning. Till pris max 2500 Jacka: Slitstark, snygg, varm och vattentät [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny utrustning
Tillbaka
Topp