Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny utrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarcusAvila" data-source="post: 119254" data-attributes="member: 28432"><p>Jacka och byxor: Kolla in Special Blends kläder, bra kvalitet, snygga och inte så galet dyra..</p><p></p><p>Boots: Vans har grymt mycket bra boots i 2000kr´s klassen, annars har Junkyard rea på ett par schyssta Burton boots (emerland)...</p><p></p><p>Hjälm: Protect (stavning?) är bra och billiga. Annars finns alltid Giro som gör otroligt bra hjälmar.</p><p></p><p>Vad gäller googles så tycker jag du ska satsa på ett par Spy. Targa är billiga och snygga, aldrig vart med om att dom immat igen heller.. Annars finns det ju tjejmodellen som heter comet... Grymt snygga och bra, lite dyrare än targa dock.. Men jag har ett par liggandes här hemma som är använda en long weekend av mitt ex och är armygröna (inte slitna alltså)... Kan säkert skicka iväg dom för ett bra pris.. </p><p></p><p>Lycka till med alla köpen nu och hoppas du får en trevlig vinter... Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarcusAvila, post: 119254, member: 28432"] Jacka och byxor: Kolla in Special Blends kläder, bra kvalitet, snygga och inte så galet dyra.. Boots: Vans har grymt mycket bra boots i 2000kr´s klassen, annars har Junkyard rea på ett par schyssta Burton boots (emerland)... Hjälm: Protect (stavning?) är bra och billiga. Annars finns alltid Giro som gör otroligt bra hjälmar. Vad gäller googles så tycker jag du ska satsa på ett par Spy. Targa är billiga och snygga, aldrig vart med om att dom immat igen heller.. Annars finns det ju tjejmodellen som heter comet... Grymt snygga och bra, lite dyrare än targa dock.. Men jag har ett par liggandes här hemma som är använda en long weekend av mitt ex och är armygröna (inte slitna alltså)... Kan säkert skicka iväg dom för ett bra pris.. Lycka till med alla köpen nu och hoppas du får en trevlig vinter... Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny utrustning
Tillbaka
Topp