Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Ny version av TX Pro från Scarpa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CharlieWestlund" data-source="post: 1291367" data-attributes="member: 161981"><p>Har tänkt några varv till och funderat på vad Scarpa egentligen vill åstadkomma med den här skon. Vid nästan 1600grams vikt för en sko i 27 så är det ju ingen toppturspjäxa det är tal om, och om pjäxan är tillräckligt styv för att fylla luckan efter TX comp så kan man ju anta att man borde kunna banta bra många gram för att komma ner runt kilot. Jag tänker på F1:an som kom för 20 år sedan och vägde runt kilo vilket visar att det är möjligt, har dessutom hört många vara nöjd med den. Själv jagar jag fortfarande ett par att testa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CharlieWestlund, post: 1291367, member: 161981"] Har tänkt några varv till och funderat på vad Scarpa egentligen vill åstadkomma med den här skon. Vid nästan 1600grams vikt för en sko i 27 så är det ju ingen toppturspjäxa det är tal om, och om pjäxan är tillräckligt styv för att fylla luckan efter TX comp så kan man ju anta att man borde kunna banta bra många gram för att komma ner runt kilot. Jag tänker på F1:an som kom för 20 år sedan och vägde runt kilo vilket visar att det är möjligt, har dessutom hört många vara nöjd med den. Själv jagar jag fortfarande ett par att testa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Ny version av TX Pro från Scarpa
Tillbaka
Topp