Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Ny version av TX Pro från Scarpa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Haktussen" data-source="post: 1307606" data-attributes="member: 33855"><p>Himla fin pjäxa! Fick hem ett par jag köpt från Alpingaraget igår. Men en fråga om om passform, ifall någon kan svara:</p><p>Pjäxan sitter väsentligen bra på mig, men trycker och ömmar distinkt på en punkt på utsidan foten, en bit upp från fotranden, där foten blir bredare. Båda fötter.</p><p>1. Tror ni innerpjäxan anpassar sig mer än marginellt efter foten? Isåfall kan jag köra på och se vad som händer efter X skiddagar. </p><p>2. Är detta en pjäxa man annars kan be en pjäx-verkstad att anpassa och ”trycka ut”?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Haktussen, post: 1307606, member: 33855"] Himla fin pjäxa! Fick hem ett par jag köpt från Alpingaraget igår. Men en fråga om om passform, ifall någon kan svara: Pjäxan sitter väsentligen bra på mig, men trycker och ömmar distinkt på en punkt på utsidan foten, en bit upp från fotranden, där foten blir bredare. Båda fötter. 1. Tror ni innerpjäxan anpassar sig mer än marginellt efter foten? Isåfall kan jag köra på och se vad som händer efter X skiddagar. 2. Är detta en pjäxa man annars kan be en pjäx-verkstad att anpassa och ”trycka ut”? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Ny version av TX Pro från Scarpa
Tillbaka
Topp