Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nya allmountain skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nikolaj" data-source="post: 1000381" data-attributes="member: 125648"><p>Hello there! </p><p></p><p>Svårt att rekommendera en skida när du inte berätta något om din vikt/åkstil/erfarenhet osv... Men av det lilla du skrev i presentationen skulle jag vilja rekommendera dig att testa ett par Hendryx 917. Litar du på skidan och ger den ditt allt kommer den inte vika ner sig, helt fantastisk grepp oavsett före! Har man tidigare varit rädd för isfläckarna i Lundsrappet klockan 1445 så är det numera något man längtar efter. </p><p></p><p></p><p>Ifall du har god teknik samt är en person som tycker om när det går fort så är Hendryx - Funkalistic en skida för dig. Det är den skidan jag själv kör på, den kräver väldigt mycket av en men......oohhh´BOY...... ger den tillbaka. Våga du pressa skidan finns det inget den inte klara av. Jag personligen bruka anse att jag har god åkteknik samt ha vältränade ben, men inte ens tillsammans med min vikt på närmare 92 kilo klara jag av att pressa denna skida till sina gränser, vilket jag tycker är förvånansvärd med tanke på att jag verkligen ha försökt att få den till att bli instabil. </p><p></p><p>Har du chansen att testa ett par Hendryx, GÖR DET! Det går inte att beskriva den säkra känslan man får på dessa skidor! </p><p></p><p></p><p>Lycka till med letandet, hoppas du hittar något som passar! </p><p></p><p>Peace out!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nikolaj, post: 1000381, member: 125648"] Hello there! Svårt att rekommendera en skida när du inte berätta något om din vikt/åkstil/erfarenhet osv... Men av det lilla du skrev i presentationen skulle jag vilja rekommendera dig att testa ett par Hendryx 917. Litar du på skidan och ger den ditt allt kommer den inte vika ner sig, helt fantastisk grepp oavsett före! Har man tidigare varit rädd för isfläckarna i Lundsrappet klockan 1445 så är det numera något man längtar efter. Ifall du har god teknik samt är en person som tycker om när det går fort så är Hendryx - Funkalistic en skida för dig. Det är den skidan jag själv kör på, den kräver väldigt mycket av en men......oohhh´BOY...... ger den tillbaka. Våga du pressa skidan finns det inget den inte klara av. Jag personligen bruka anse att jag har god åkteknik samt ha vältränade ben, men inte ens tillsammans med min vikt på närmare 92 kilo klara jag av att pressa denna skida till sina gränser, vilket jag tycker är förvånansvärd med tanke på att jag verkligen ha försökt att få den till att bli instabil. Har du chansen att testa ett par Hendryx, GÖR DET! Det går inte att beskriva den säkra känslan man får på dessa skidor! Lycka till med letandet, hoppas du hittar något som passar! Peace out! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nya allmountain skidor
Tillbaka
Topp