Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya bindningar för allmountain (Söker råd! Tech? Frame?)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Almen1" data-source="post: 1074025" data-attributes="member: 46316"><p>[USER=155279]@klassy[/USER]</p><p>Jag är inbiten Dynafit brukare, och har dessa på alla varianter av skidor (4par skidor, tre olika modeller på Dynafit bindningar) Men, -skulle jag som du spendera en säsong med ett par skidor så skulle jag ta mig en skarp funderare... Upplevde själv strul under en semester med Dynafit bindningarna i Österrike i år med mycket av-och-på situationer. Jag vill inte klanka på Dynafit, utan min egen brist på tålamod, och kanske noggrannhet att göra rent insert hålen i pjäxorna/utrymmet under fjädrarna på tå-delen. Hur som helst hade jag fler tjuvlösningar än vad jag har haft sammanlagt under ett flertal år på Dynafit prylar. Näste resa med 85% liftnära åkning, och kanske 15% turande blir det en annan set up (Rambindningar inköpta)</p><p>I den bästa av alla världar har du två par skidor, med lite olika ambitioner gällande egenskaper, och materialval. Tycker Skistore gav samma uppfattning i tråden ovan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Almen1, post: 1074025, member: 46316"] [USER=155279]@klassy[/USER] Jag är inbiten Dynafit brukare, och har dessa på alla varianter av skidor (4par skidor, tre olika modeller på Dynafit bindningar) Men, -skulle jag som du spendera en säsong med ett par skidor så skulle jag ta mig en skarp funderare... Upplevde själv strul under en semester med Dynafit bindningarna i Österrike i år med mycket av-och-på situationer. Jag vill inte klanka på Dynafit, utan min egen brist på tålamod, och kanske noggrannhet att göra rent insert hålen i pjäxorna/utrymmet under fjädrarna på tå-delen. Hur som helst hade jag fler tjuvlösningar än vad jag har haft sammanlagt under ett flertal år på Dynafit prylar. Näste resa med 85% liftnära åkning, och kanske 15% turande blir det en annan set up (Rambindningar inköpta) I den bästa av alla världar har du två par skidor, med lite olika ambitioner gällande egenskaper, och materialval. Tycker Skistore gav samma uppfattning i tråden ovan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya bindningar för allmountain (Söker råd! Tech? Frame?)
Tillbaka
Topp