Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya bindningar för allmountain (Söker råd! Tech? Frame?)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kreemcheese" data-source="post: 1074122" data-attributes="member: 94761"><p>Kör själv nya Kingpin 13, tycker man kan stå på rätt bra utan att de löser ut och om du skall ut och åka där de är bättre att de sitter kvar än att de löser ut så kan du alltid låsa tå-delen. Personligen har jag alltid tyckt att framförallt Duke har varit jobbig pågrund av att det känns som man kommer högre upp från skidan. Kanske bara är mina hjärnspöken men så känns det iaf för mig.</p><p></p><p>Key Peterson kör Beast 16 då han turar och som du kan se i hans film från förra året :[MEDIA=youtube]hJBRTLG0-o0[/MEDIA] så tror jag att den utan tvekan skulle hålla för dig också.</p><p></p><p></p><p>Har du åkt på Duke eller Guardian någon gång? Om inte försök att få in nåt åk på dem så du vet hur de känns. Är otroligt vanliga så borde inte vara så svårt att hitta några.</p><p></p><p>Utrustning är förbrukningsvaror, de kommer att gå sönder tillslut(troligtvis), så är det bara. </p><p>Funderar du på att tura mer än någon enstaka gång per vinter så skulle jag personligen inte köpa rambindningar. </p><p></p><p>Hoppas att du kommer till en lösning snart!</p><p></p><p>//Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kreemcheese, post: 1074122, member: 94761"] Kör själv nya Kingpin 13, tycker man kan stå på rätt bra utan att de löser ut och om du skall ut och åka där de är bättre att de sitter kvar än att de löser ut så kan du alltid låsa tå-delen. Personligen har jag alltid tyckt att framförallt Duke har varit jobbig pågrund av att det känns som man kommer högre upp från skidan. Kanske bara är mina hjärnspöken men så känns det iaf för mig. Key Peterson kör Beast 16 då han turar och som du kan se i hans film från förra året :[MEDIA=youtube]hJBRTLG0-o0[/MEDIA] så tror jag att den utan tvekan skulle hålla för dig också. Har du åkt på Duke eller Guardian någon gång? Om inte försök att få in nåt åk på dem så du vet hur de känns. Är otroligt vanliga så borde inte vara så svårt att hitta några. Utrustning är förbrukningsvaror, de kommer att gå sönder tillslut(troligtvis), så är det bara. Funderar du på att tura mer än någon enstaka gång per vinter så skulle jag personligen inte köpa rambindningar. Hoppas att du kommer till en lösning snart! //Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya bindningar för allmountain (Söker råd! Tech? Frame?)
Tillbaka
Topp