Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya bindningar för allmountain (Söker råd! Tech? Frame?)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kreemcheese" data-source="post: 1074136" data-attributes="member: 94761"><p>Lägger än länk istället: [MEDIA=youtube]hJBRTLG0-o0[/MEDIA]</p><p></p><p>Är det värt att spara 3k för att gå tyngre och jobbigare varje dag eller är det inte värt det?</p><p></p><p>Min far åker på beast 14 och han kör även dom då han är alpintränare och smiskar pist, så tror även att dom skulle hålla otroligt bra för dig. </p><p></p><p>Personligen tycker jag känslan då jag åker är otroligt viktig, den prioriteras väldigt högt. Därför skulle jag inte köpa Duke (Aldrig åkt Guardian) fö som jag skrev tidigare så tycker jag att ståhöjden är helt åt helvete. Mina egna högst personliga åsikter dock.</p><p></p><p>Köpte kingpinen efter att ha sett Per Jonsson köttat gruvan i Gränsen med dom i våras (det var stenhårt och flatljus). Även Johan Jonsson kör kingpinen vet jag och han är inte direkt liten och åker inte lugnt.</p><p></p><p>Därför tycker jag att du skall köpa Kingpin 13 eller Beast 14.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kreemcheese, post: 1074136, member: 94761"] Lägger än länk istället: [MEDIA=youtube]hJBRTLG0-o0[/MEDIA] Är det värt att spara 3k för att gå tyngre och jobbigare varje dag eller är det inte värt det? Min far åker på beast 14 och han kör även dom då han är alpintränare och smiskar pist, så tror även att dom skulle hålla otroligt bra för dig. Personligen tycker jag känslan då jag åker är otroligt viktig, den prioriteras väldigt högt. Därför skulle jag inte köpa Duke (Aldrig åkt Guardian) fö som jag skrev tidigare så tycker jag att ståhöjden är helt åt helvete. Mina egna högst personliga åsikter dock. Köpte kingpinen efter att ha sett Per Jonsson köttat gruvan i Gränsen med dom i våras (det var stenhårt och flatljus). Även Johan Jonsson kör kingpinen vet jag och han är inte direkt liten och åker inte lugnt. Därför tycker jag att du skall köpa Kingpin 13 eller Beast 14. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya bindningar för allmountain (Söker råd! Tech? Frame?)
Tillbaka
Topp