Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nya bindningar - har noll koll på denna djungel..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Empz" data-source="post: 1001458" data-attributes="member: 120957"><p>Tjabba! </p><p></p><p>Jag har under dom senaste 2 säsongerna åkt på en Ride Agenda med ett par Ride Lx-bindningar som jag har tyckt funkat bra. </p><p></p><p>Men för ett par dagar sedan köpte jag en Technine Wassup Rocker-bräda för jag var sugen på en roligare bräda för parkåkning och chillåk i pist. </p><p></p><p>Och nu tänkte jag köpa ett par nya bindningar till den nya brädan... Men jag har noll koll på dom flera hundra olika bindningarna.., så därför vänder jag mig till er och ber om tips på bra bindningar!</p><p></p><p>Jag vill ha ett par bindningar som passar en Reverse Camber bräda med flex 3, och mitt mål är så att säga att utvecklas i parken och ha en lekfull setup för pisten.</p><p></p><p>MVH Emil</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Empz, post: 1001458, member: 120957"] Tjabba! Jag har under dom senaste 2 säsongerna åkt på en Ride Agenda med ett par Ride Lx-bindningar som jag har tyckt funkat bra. Men för ett par dagar sedan köpte jag en Technine Wassup Rocker-bräda för jag var sugen på en roligare bräda för parkåkning och chillåk i pist. Och nu tänkte jag köpa ett par nya bindningar till den nya brädan... Men jag har noll koll på dom flera hundra olika bindningarna.., så därför vänder jag mig till er och ber om tips på bra bindningar! Jag vill ha ett par bindningar som passar en Reverse Camber bräda med flex 3, och mitt mål är så att säga att utvecklas i parken och ha en lekfull setup för pisten. MVH Emil [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nya bindningar - har noll koll på denna djungel..
Tillbaka
Topp