Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya bindningar till friåkning.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MedlemJapaner" data-source="post: 562632" data-attributes="member: 46389"><p>Om du är nöjd så som du kör så ska du nog fortsätta så. Jag tyckte det lät lite bara, jag kör mina på 8-12 beroende på ändamål för skidan och jag väger runt 70 kg. Men om du har kört på 7 innan är det nog bäst att fortsätta så. Skalan betyder samma sak på alla bindningar, däremot kan elasticiteten skilja sig från bindning till bindning(står i ett tidigare inlägg). Men vad jag vet så har inte griffon extremt hög elasticitet<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MedlemJapaner, post: 562632, member: 46389"] Om du är nöjd så som du kör så ska du nog fortsätta så. Jag tyckte det lät lite bara, jag kör mina på 8-12 beroende på ändamål för skidan och jag väger runt 70 kg. Men om du har kört på 7 innan är det nog bäst att fortsätta så. Skalan betyder samma sak på alla bindningar, däremot kan elasticiteten skilja sig från bindning till bindning(står i ett tidigare inlägg). Men vad jag vet så har inte griffon extremt hög elasticitet:) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya bindningar till friåkning.
Tillbaka
Topp