Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya bindningar till friåkning.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 562687" data-attributes="member: 33485"><p>Nja, plockade ju faktiskt ur extrafjädrarna... Väldigt sällan jag ställer bindningarna högre än jag orkar vri ur tådelen iaf.. Då är det tävling eller annat då skidorna <strong>ska</strong> sitta kvar. Mina STH16 står vanligtvis på ca 12 och när jag är pigg och fräsch i benen så går tådelen att lösa ut med en del vilja, vid tvåtiden på dagen skulle jag nog inte klara det. Poängen är ju iaf att man inte ska påfresta knäna mer än vad de tål att bli påfrestade?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 562687, member: 33485"] Nja, plockade ju faktiskt ur extrafjädrarna... Väldigt sällan jag ställer bindningarna högre än jag orkar vri ur tådelen iaf.. Då är det tävling eller annat då skidorna [b]ska[/b] sitta kvar. Mina STH16 står vanligtvis på ca 12 och när jag är pigg och fräsch i benen så går tådelen att lösa ut med en del vilja, vid tvåtiden på dagen skulle jag nog inte klara det. Poängen är ju iaf att man inte ska påfresta knäna mer än vad de tål att bli påfrestade? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya bindningar till friåkning.
Tillbaka
Topp