Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
nya bindningar under rean?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Liptoon" data-source="post: 148411" data-attributes="member: 59000"><p>Drake vet jag inte så mkt om, men är ett bra märke så vitt jag vet.... Raiden vet jag inte så mkt om.... Burton är väl överskattat om jag inte har fel? och Forum recon, är en billig variant med kvalitet.... du blir troligen ej missnöjd med Recon, men sen finns det 2 olika designs på dom... vet inte hur du menar med ( Fulare än hos tru"e"snow ).... men de 2 olika som finns är battleship(vit) och stealth(svarta) vet inte om det är färgen? men jag har också sett att det är olika färger på den vita modellen, men det är mer lite gul/vit aktig... men det är troligen bara kortet... så om det är svart / vit du funderar över sååå ;p sen e frågan hur mkt folk kmr kolla på dina bindningar och om du bryr dig om hur de ser ut? smaksak...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Liptoon, post: 148411, member: 59000"] Drake vet jag inte så mkt om, men är ett bra märke så vitt jag vet.... Raiden vet jag inte så mkt om.... Burton är väl överskattat om jag inte har fel? och Forum recon, är en billig variant med kvalitet.... du blir troligen ej missnöjd med Recon, men sen finns det 2 olika designs på dom... vet inte hur du menar med ( Fulare än hos tru"e"snow ).... men de 2 olika som finns är battleship(vit) och stealth(svarta) vet inte om det är färgen? men jag har också sett att det är olika färger på den vita modellen, men det är mer lite gul/vit aktig... men det är troligen bara kortet... så om det är svart / vit du funderar över sååå ;p sen e frågan hur mkt folk kmr kolla på dina bindningar och om du bryr dig om hur de ser ut? smaksak... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
nya bindningar under rean?
Tillbaka
Topp