Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
nya bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="assr" data-source="post: 514088" data-attributes="member: 79407"><p>jag har en relaterad fråga mellan marker jester och griffon.</p><p></p><p>jag skruvar oftast mina bindningar upp till ca 10,5. Först där känner jag att eventuella tjuvsläpp i slagig pist upphör. min vikt är 78 kg med utrustning.</p><p></p><p>det jag undrar är då om det är något mer än fjädern som skiljer sig mellan jestern och griffon? om det bara är fjädern så är det ju en likvärdig bindning i flex och hållbarhet, "gedigenhet".</p><p></p><p>i övrigt vill jag bara tillägga att jag bara skruvar mina 14din looks i botten om det är you fall you die - åkning, annars så behålller jag fan hellre knäna intakta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="assr, post: 514088, member: 79407"] jag har en relaterad fråga mellan marker jester och griffon. jag skruvar oftast mina bindningar upp till ca 10,5. Först där känner jag att eventuella tjuvsläpp i slagig pist upphör. min vikt är 78 kg med utrustning. det jag undrar är då om det är något mer än fjädern som skiljer sig mellan jestern och griffon? om det bara är fjädern så är det ju en likvärdig bindning i flex och hållbarhet, "gedigenhet". i övrigt vill jag bara tillägga att jag bara skruvar mina 14din looks i botten om det är you fall you die - åkning, annars så behålller jag fan hellre knäna intakta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
nya bindningar
Tillbaka
Topp