Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nya boots + bindningar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Robre" data-source="post: 361190" data-attributes="member: 68480"><p>Japp...</p><p>Då har man varit på oneoff och införskaffat sig nya grejer inför kommande vintern.</p><p>Har gått lite i valet o kvalet om man behövde nytt eller inte.</p><p>Men är det 50% off så varför inte.</p><p></p><p>Det blev ett par thirtytwo 306 boots strl 45. </p><p>Bindningarna blev ett par drake czar xl.</p><p></p><p>Brukar läsa här på freeride o googla lite, fy f-n vad info man hittar.</p><p>Tror jag kommer bli riktigt nöjd med grejerna.</p><p></p><p>Har använt mig av \\\"Pinn\\\" metoden när jag provade bootsen o ställde in stancen.</p><p>Har förövrigt en Ride Tempest 161 bräda.</p><p></p><p>Så vill bara tacka alla som har skrivit info om alla prylar i div trådar och Pinn för sin trevliga guide.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Robre, post: 361190, member: 68480"] Japp... Då har man varit på oneoff och införskaffat sig nya grejer inför kommande vintern. Har gått lite i valet o kvalet om man behövde nytt eller inte. Men är det 50% off så varför inte. Det blev ett par thirtytwo 306 boots strl 45. Bindningarna blev ett par drake czar xl. Brukar läsa här på freeride o googla lite, fy f-n vad info man hittar. Tror jag kommer bli riktigt nöjd med grejerna. Har använt mig av \\\"Pinn\\\" metoden när jag provade bootsen o ställde in stancen. Har förövrigt en Ride Tempest 161 bräda. Så vill bara tacka alla som har skrivit info om alla prylar i div trådar och Pinn för sin trevliga guide. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nya boots + bindningar!
Tillbaka
Topp