Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nya boots: burton driver x?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="starsail" data-source="post: 562875" data-attributes="member: 97075"><p>Funderar på att köpa årets burton driver x. Är lite fundersam hur hårda dom är. Köpte förra året burton moto i panik (pga att nitro bootsen var helt slut) innan en resa och dom var ok men för mjuka, har åkt max fem dagar med dom och dom blir inte hårdare precis! Innan har jag kört nitro team, nitro sentinel samt några halvhårda stuf. Jag åker mest pist/offpist, ibland kan det bli några "big" jumps åxå! Alldrig rails eller boxar. Ion räknas ju som freestyle fast den är en åttå på skalan så hur mycket skiljer det på driverns tia?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="starsail, post: 562875, member: 97075"] Funderar på att köpa årets burton driver x. Är lite fundersam hur hårda dom är. Köpte förra året burton moto i panik (pga att nitro bootsen var helt slut) innan en resa och dom var ok men för mjuka, har åkt max fem dagar med dom och dom blir inte hårdare precis! Innan har jag kört nitro team, nitro sentinel samt några halvhårda stuf. Jag åker mest pist/offpist, ibland kan det bli några "big" jumps åxå! Alldrig rails eller boxar. Ion räknas ju som freestyle fast den är en åttå på skalan så hur mycket skiljer det på driverns tia? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nya boots: burton driver x?
Tillbaka
Topp