Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nya boots, Nitro eller burton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mxeman" data-source="post: 1019160" data-attributes="member: 135210"><p>Jag har också haft en del strul med boots osv.</p><p></p><p>Det bästa du kan göra ÄR de facto att åka till en butik och testa dig fram, för mig personligen</p><p>så finns det ingen som gör bättre boots än thirtytwo, var tveksam innan jag provade men efter att ha kört en hel säsong utan det minsta fotstrul så köper jag nog aldrig något annat märke igen. De kostar lite mer men är VERKLIGEN värda det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mxeman, post: 1019160, member: 135210"] Jag har också haft en del strul med boots osv. Det bästa du kan göra ÄR de facto att åka till en butik och testa dig fram, för mig personligen så finns det ingen som gör bättre boots än thirtytwo, var tveksam innan jag provade men efter att ha kört en hel säsong utan det minsta fotstrul så köper jag nog aldrig något annat märke igen. De kostar lite mer men är VERKLIGEN värda det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nya boots, Nitro eller burton?
Tillbaka
Topp