Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nya Burton ION
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="perbac" data-source="post: 238865" data-attributes="member: 40117"><p>Ja du, vet inte alls hur dom har tänkt sig. Dom skickade ju som sagt fel snören då dom inte ens passade, mailade och sa det åt dom.</p><p>Då sa dom bara åt mig:</p><p>"Please try again or go to your local burton store and they will help you."</p><p></p><p>Gick till Intersport och kolalde men intfan blev dom tunanr för det så dom passade fortfarande inte, mailade till Tomaten om det var ca: 2 veckor sedan har fortfarande inte fått svar gällande det så nu har jag fått traska till intersport för att beställa nya.</p><p></p><p>Ryktena säger iaf att dom inte ska gå av så lätt, dom har blivit bättre till i år.</p><p>Tanken är som jag har förstått iaf att du ska byta ut endast snörena, det ska inte avra så knepigt bara man får rätt storlek på grejjerna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="perbac, post: 238865, member: 40117"] Ja du, vet inte alls hur dom har tänkt sig. Dom skickade ju som sagt fel snören då dom inte ens passade, mailade och sa det åt dom. Då sa dom bara åt mig: "Please try again or go to your local burton store and they will help you." Gick till Intersport och kolalde men intfan blev dom tunanr för det så dom passade fortfarande inte, mailade till Tomaten om det var ca: 2 veckor sedan har fortfarande inte fått svar gällande det så nu har jag fått traska till intersport för att beställa nya. Ryktena säger iaf att dom inte ska gå av så lätt, dom har blivit bättre till i år. Tanken är som jag har förstått iaf att du ska byta ut endast snörena, det ska inte avra så knepigt bara man får rätt storlek på grejjerna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nya Burton ION
Tillbaka
Topp