Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya fats till nästa säsong?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wippeh" data-source="post: 173275" data-attributes="member: 41385"><p>Allround: Hitta en klassiker. Skulle ju säga explosive i detta fall då dom verkar vara enormt poppis bland den lite äldre skaran här på freeride. Inte gratis att köpa beggad men fan billigare än ett par nya karma. behåll dom. Gratis är ju som sagt gott.</p><p></p><p>Jibb å slit: Håll fast vid dina gamla. Om inte annat ta ett säkert beggat kort likt teneighty för de är ju för guds skull bara slit kvar.</p><p></p><p>Pow: Vet du gott väl ungefär vad du vill ha för skida. ak maiden är mjuk. Vill du hålla stuket stanna kvar vid denna. Köp ny modell om du vill ha (MÖJLIGEN) ny karaktär men åt samma håll. Annars om du vill stå på mer med en lite styvare skida är ju B4:an nånting kanske. Men varför inte köra på samma så länge man uppskattar dom? Propagandan för att de alltid finns en bättre skida varje år är skit. Håll kvar av de du gillar och fortsätt tills de pajjar. De funkar nog banne mig bäst!</p><p></p><p>Offtopic: Men om du nu vill växla lite så byter jag jättegärna mina 171 långa 05' teneightys mot dina karma om dom e relativt ok. Dessutom ger jag dig 500kr för bytet. MÖJLIGEN.</p><p></p><p>Music non stop till slut. God natt! Hoppas jag skrivit mkt bra påhitt hittills med logiska förklaringar för jag är inte helt nykter om än klockan närmar sig rix morgonprograms slut där kl 10. Är de morgonsol eller morgonzoo? Vet fan inte. Radio!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wippeh, post: 173275, member: 41385"] Allround: Hitta en klassiker. Skulle ju säga explosive i detta fall då dom verkar vara enormt poppis bland den lite äldre skaran här på freeride. Inte gratis att köpa beggad men fan billigare än ett par nya karma. behåll dom. Gratis är ju som sagt gott. Jibb å slit: Håll fast vid dina gamla. Om inte annat ta ett säkert beggat kort likt teneighty för de är ju för guds skull bara slit kvar. Pow: Vet du gott väl ungefär vad du vill ha för skida. ak maiden är mjuk. Vill du hålla stuket stanna kvar vid denna. Köp ny modell om du vill ha (MÖJLIGEN) ny karaktär men åt samma håll. Annars om du vill stå på mer med en lite styvare skida är ju B4:an nånting kanske. Men varför inte köra på samma så länge man uppskattar dom? Propagandan för att de alltid finns en bättre skida varje år är skit. Håll kvar av de du gillar och fortsätt tills de pajjar. De funkar nog banne mig bäst! Offtopic: Men om du nu vill växla lite så byter jag jättegärna mina 171 långa 05' teneightys mot dina karma om dom e relativt ok. Dessutom ger jag dig 500kr för bytet. MÖJLIGEN. Music non stop till slut. God natt! Hoppas jag skrivit mkt bra påhitt hittills med logiska förklaringar för jag är inte helt nykter om än klockan närmar sig rix morgonprograms slut där kl 10. Är de morgonsol eller morgonzoo? Vet fan inte. Radio! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya fats till nästa säsong?
Tillbaka
Topp