Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya fats till nästa säsong?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 173282" data-attributes="member: 46762"><p>En eloge till Wippeh som lyckades styra ett så pass trevlig inlägg så pass tidigt! ;-)</p><p></p><p>Vad skidorna anbelangar (kan man säga så? jag tror ordet passar in, men det är väl antagligen ingen som förstår den rätta förklaringen till det så vi kör på det...) så tror jag du är jäkligt rätt ute med ett par Hendryx, Sumo kanske inte är ultimat, jag har länge suktat efter Sanouk och där snackar vi rätt flex och pudernos! Det finns några kvar lite här och var, kolla med SC, de kan ha! Den som söker skola finna! </p><p></p><p>Men kommer du ha kvar Made'n som normal puderskida, och söker alltså en riktig feting uppåt 115-130mm i midja? För i sånnafall är det ju specialskidor som gäller, tänker speciellt på Lotus... Dom finns ju i 120 och 138 om jag inte missminner.</p><p></p><p>Nåde den som nämner T-ordet (tram__lin) så att tråden invaderas av 12-åringar, detta är en av de bästa trådarna på länge!</p><p></p><p>Over and Out, Carl</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 173282, member: 46762"] En eloge till Wippeh som lyckades styra ett så pass trevlig inlägg så pass tidigt! ;-) Vad skidorna anbelangar (kan man säga så? jag tror ordet passar in, men det är väl antagligen ingen som förstår den rätta förklaringen till det så vi kör på det...) så tror jag du är jäkligt rätt ute med ett par Hendryx, Sumo kanske inte är ultimat, jag har länge suktat efter Sanouk och där snackar vi rätt flex och pudernos! Det finns några kvar lite här och var, kolla med SC, de kan ha! Den som söker skola finna! Men kommer du ha kvar Made'n som normal puderskida, och söker alltså en riktig feting uppåt 115-130mm i midja? För i sånnafall är det ju specialskidor som gäller, tänker speciellt på Lotus... Dom finns ju i 120 och 138 om jag inte missminner. Nåde den som nämner T-ordet (tram__lin) så att tråden invaderas av 12-åringar, detta är en av de bästa trådarna på länge! Over and Out, Carl [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya fats till nästa säsong?
Tillbaka
Topp