Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nya Forumindelningar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 325044" data-attributes="member: 33485"><p>Freerides nya forum</p><p> Av: Jarle Online | Igår 23:52 Citera </p><p></p><p>Jag vill bara ägna en tanke och ge en eloge till Johan, som ständigt lyssnar till sina användares behov, för det nya upplägget på sidans en gång, och förhoppningsvis nya, eminenta forum. </p><p></p><p>Jag är så överlyckligt glad åt att jag slipper se kommentarer som feeeeeeeeeeeeeeta okley goggles du hade i sektionen amatörfilmer - freeride eller för den delen, fan va kasst... </p><p></p><p>Ni får ursäkta mina glädjetjut såhär lite lätt på lyran men jag ser energiskt fram emot att återigen få ha/läsa de givande diskussionerna om laviner, toppturer, huruvida det är brantast i hundfjället eller idre, om isyxor är farligare på toppturer än hemma och om hur jag får V.I.P kort på dippan. </p><p></p><p>Ja, jag ser fram emot fler moderatorer, för så som det ser ut nu finns de nästan bara storbergsåkare som dessa, både på jibb och freeridesidan jag ser en ljus och glimrande framtid för freeride där stämningen återigen är vänlig och tillmötesgående där alla kan få sin skidabstinens botad... Tack! </p><p></p><p></p><p>Måste återigen be om ursäkt för att detta kanske är mindre givende och vill någon varna mig så gör det, jag kommer vara lika glad ändå... </p><p></p><p>EDIT: Jag hoppas de flesta stav/grammatikfel är korrigerade, klumpiga fingrar på stundentveckan. </p><p></p><p></p><p>/Robert Jarlenäs</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 325044, member: 33485"] Freerides nya forum Av: Jarle Online | Igår 23:52 Citera Jag vill bara ägna en tanke och ge en eloge till Johan, som ständigt lyssnar till sina användares behov, för det nya upplägget på sidans en gång, och förhoppningsvis nya, eminenta forum. Jag är så överlyckligt glad åt att jag slipper se kommentarer som feeeeeeeeeeeeeeta okley goggles du hade i sektionen amatörfilmer - freeride eller för den delen, fan va kasst... Ni får ursäkta mina glädjetjut såhär lite lätt på lyran men jag ser energiskt fram emot att återigen få ha/läsa de givande diskussionerna om laviner, toppturer, huruvida det är brantast i hundfjället eller idre, om isyxor är farligare på toppturer än hemma och om hur jag får V.I.P kort på dippan. Ja, jag ser fram emot fler moderatorer, för så som det ser ut nu finns de nästan bara storbergsåkare som dessa, både på jibb och freeridesidan jag ser en ljus och glimrande framtid för freeride där stämningen återigen är vänlig och tillmötesgående där alla kan få sin skidabstinens botad... Tack! Måste återigen be om ursäkt för att detta kanske är mindre givende och vill någon varna mig så gör det, jag kommer vara lika glad ändå... EDIT: Jag hoppas de flesta stav/grammatikfel är korrigerade, klumpiga fingrar på stundentveckan. /Robert Jarlenäs [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nya Forumindelningar!
Tillbaka
Topp