Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nya Forumindelningar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 39569" data-source="post: 325138"><p>Men nu har jag tänkt lite (ja visst är det konstigt).</p><p>Och jag har då med mitt tänkande kommit fram till att det trots allt var en ganska bra lösning. Jag vet inte om nån sagt det här tidigare men om man skulle kunna välja båda så skulle ju delningen vara onödig, inte bara för dom som väljer att visa både och utan också för dom som bara valt en av sakerna. </p><p></p><p>Tycker det är ganska konstigt att folk klagar och skriver skit, tex "ååh jävla skit forum", johan jobbar flera timmar om dagen med att förbättra, ändå skriver alla bara "Åå fyfan vilken skit". Det är nog inte det roligaste för Johan att höra.</p><p></p><p>Jag var också lite skeptisk till det här i början, men jag börjar mer och mer tycka att det var en ganska bra lösning.</p><p></p><p>Man måste acceptera det nya för att man ska kunna tycka att det är bra. Om man bara tänker "nya forumet är dåligt" hela tiden, så inser man aldrig att det faktiskt är ganska bra.</p><p></p><p>Nu får jag säkert en massa klagomål från missnöjda medlemmar men men..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 39569, post: 325138"] Men nu har jag tänkt lite (ja visst är det konstigt). Och jag har då med mitt tänkande kommit fram till att det trots allt var en ganska bra lösning. Jag vet inte om nån sagt det här tidigare men om man skulle kunna välja båda så skulle ju delningen vara onödig, inte bara för dom som väljer att visa både och utan också för dom som bara valt en av sakerna. Tycker det är ganska konstigt att folk klagar och skriver skit, tex "ååh jävla skit forum", johan jobbar flera timmar om dagen med att förbättra, ändå skriver alla bara "Åå fyfan vilken skit". Det är nog inte det roligaste för Johan att höra. Jag var också lite skeptisk till det här i början, men jag börjar mer och mer tycka att det var en ganska bra lösning. Man måste acceptera det nya för att man ska kunna tycka att det är bra. Om man bara tänker "nya forumet är dåligt" hela tiden, så inser man aldrig att det faktiskt är ganska bra. Nu får jag säkert en massa klagomål från missnöjda medlemmar men men.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nya Forumindelningar!
Tillbaka
Topp