Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nya Forumindelningar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 325140" data-attributes="member: 53337"><p>Deespin du har helt rätt!</p><p></p><p>man måte våga prova forumet först.. inte bara förbanna sig över hur dåligt gjort av johan det var att göra såhär. jag tror på framtiden för denhär typen av forum och hoppas andra ocskå kan börja göra det!</p><p></p><p>hårdare regler, flera moderatorer och skötsammaer medlemmar skulle förbättra sidan grymt.</p><p></p><p>om alla bara börjar tänka lite innan dom skriver så ska vi se att freeride kommer bli grymt.</p><p>kan dock inte påstå att jag alldrig skrivit bara för att skriva. haha men från och med nu ska jag skärpa mig, hoppas ni andra gör det också!</p><p></p><p>jeppe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 325140, member: 53337"] Deespin du har helt rätt! man måte våga prova forumet först.. inte bara förbanna sig över hur dåligt gjort av johan det var att göra såhär. jag tror på framtiden för denhär typen av forum och hoppas andra ocskå kan börja göra det! hårdare regler, flera moderatorer och skötsammaer medlemmar skulle förbättra sidan grymt. om alla bara börjar tänka lite innan dom skriver så ska vi se att freeride kommer bli grymt. kan dock inte påstå att jag alldrig skrivit bara för att skriva. haha men från och med nu ska jag skärpa mig, hoppas ni andra gör det också! jeppe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nya Forumindelningar!
Tillbaka
Topp