Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Nya foto prylar ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Powderaddicted" data-source="post: 394992" data-attributes="member: 32559"><p>Canon 40D är ju ett måste. Jag har 30D och det svider att 40D kostar lika mycket om inte lite mindre än min 30D när jag köpte det för ett år sedan.</p><p></p><p>Jag inhandlade ett Canon 70-200 L f4.0 IS och har inte ångrat mig en sekund. Relativt billig glugg för den byggkvaliteén och optiken. Sen slipper du släpa på det betydligt större och tyngre f2.8 som dessutom kostar mycket mycket mer inte värt prisskillnaden. 4.0 är mycket smidigare.</p><p></p><p>Vill du ha mer allround tror jag canons 24-105 L objektiv är ett bra köp. Funderade själv på det ett tag.</p><p></p><p>Mvh</p><p>Tobbe</p><p></p><p>"See you in Davos 12 jan - 31 mars all freeriders"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Powderaddicted, post: 394992, member: 32559"] Canon 40D är ju ett måste. Jag har 30D och det svider att 40D kostar lika mycket om inte lite mindre än min 30D när jag köpte det för ett år sedan. Jag inhandlade ett Canon 70-200 L f4.0 IS och har inte ångrat mig en sekund. Relativt billig glugg för den byggkvaliteén och optiken. Sen slipper du släpa på det betydligt större och tyngre f2.8 som dessutom kostar mycket mycket mer inte värt prisskillnaden. 4.0 är mycket smidigare. Vill du ha mer allround tror jag canons 24-105 L objektiv är ett bra köp. Funderade själv på det ett tag. Mvh Tobbe "See you in Davos 12 jan - 31 mars all freeriders" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Nya foto prylar ?
Tillbaka
Topp