Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Nya goggles - bra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="assr" data-source="post: 947503" data-attributes="member: 79407"><p>du verkar ju vara extremt skeptiskt till det alla skriver, så med risken att bara bli sedd som luft så säger jag:</p><p></p><p>dark grey är en lins för soligt väder då solen står högt. Typ åre i mars/april, alperna på våren. Sommaråkning i soligt väder. Etc.</p><p></p><p>persimon: En allroundlins som är lite för mörk för att vara riktigt bra i riktigt dåligt ljus men som funkar till det allra mesta. Typ en Sälen-januari lins i mina ögon. En bra lins som inte är bäst på något men som kanske viker ned sig lite om du åker på glaciärer i alperna i april, if you get me.</p><p></p><p></p><p>jag skulle gått på utseendet och köpt splicen du länkare, fin frame på den. Sen kan du ju komplettera med t.ex. en H.i persimon eller en VR pink irid om du tycker den är för mörk.</p><p></p><p></p><p>mycket bra priser på båda gogglarna iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="assr, post: 947503, member: 79407"] du verkar ju vara extremt skeptiskt till det alla skriver, så med risken att bara bli sedd som luft så säger jag: dark grey är en lins för soligt väder då solen står högt. Typ åre i mars/april, alperna på våren. Sommaråkning i soligt väder. Etc. persimon: En allroundlins som är lite för mörk för att vara riktigt bra i riktigt dåligt ljus men som funkar till det allra mesta. Typ en Sälen-januari lins i mina ögon. En bra lins som inte är bäst på något men som kanske viker ned sig lite om du åker på glaciärer i alperna i april, if you get me. jag skulle gått på utseendet och köpt splicen du länkare, fin frame på den. Sen kan du ju komplettera med t.ex. en H.i persimon eller en VR pink irid om du tycker den är för mörk. mycket bra priser på båda gogglarna iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Nya goggles - bra?
Tillbaka
Topp