Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Nya goggles + Diskmedel på goggles dåligt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RoFi" data-source="post: 1030365"><p>Tjo!</p><p></p><p>Mina goggles blev stulna sist... och måste nu hitta nya, mina reserv nu suger. hade ett par Dragon o de va riktigt bra o låg på 1500kr</p><p>Kolla nu på Dragon Goggles "APX", då de e bra snygga o verkar bra, men är de bra? Borde va det för priset på 2k. </p><p>Men de känns som nå man ska ha utan hjälm. Någon som har erfarenhet av dem o tycker de e bra, o funkar de bra med hjälm? Annars någon som har någon rekommendation? Kör i alla väder typ, sol, molnigt osv... så bra om det går o byta linser.</p><p></p><p>Och är diskmedel på linsen bra? har alltid kört med det för imma, men sen fick jag höra att det ska va dåligt för linsen, att man typ förstör den, är det så eller på hit? Har ju inte märkt nå.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RoFi, post: 1030365"] Tjo! Mina goggles blev stulna sist... och måste nu hitta nya, mina reserv nu suger. hade ett par Dragon o de va riktigt bra o låg på 1500kr Kolla nu på Dragon Goggles "APX", då de e bra snygga o verkar bra, men är de bra? Borde va det för priset på 2k. Men de känns som nå man ska ha utan hjälm. Någon som har erfarenhet av dem o tycker de e bra, o funkar de bra med hjälm? Annars någon som har någon rekommendation? Kör i alla väder typ, sol, molnigt osv... så bra om det går o byta linser. Och är diskmedel på linsen bra? har alltid kört med det för imma, men sen fick jag höra att det ska va dåligt för linsen, att man typ förstör den, är det så eller på hit? Har ju inte märkt nå..... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Nya goggles + Diskmedel på goggles dåligt?
Tillbaka
Topp