Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya goggles...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="perbac" data-source="post: 100290" data-attributes="member: 40117"><p>Tja.</p><p>Quiksilver Vortex har jag bara testat utan hjälm, men dom satt skönt och det var bra ljus, använde guld linsen då och det var soligt ute.</p><p>Smith Fuse gav jag till syrran i julklapp men kunde inte låtabli att testa dom först, satt helt klockrent mot min RED Skycap skumgummit formade sig bra efter mitt ansikte och fire linsen funkade väldigt bra vid kvällsåkningen då den gav ett blått ljust som förstärkte ljuset ute.</p><p>Skulle jag välja mellan dessa skulle jag helt klart gå på Fuse brillorna, men det handlar ju hela tiden om vad som passar till ditt ansikte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="perbac, post: 100290, member: 40117"] Tja. Quiksilver Vortex har jag bara testat utan hjälm, men dom satt skönt och det var bra ljus, använde guld linsen då och det var soligt ute. Smith Fuse gav jag till syrran i julklapp men kunde inte låtabli att testa dom först, satt helt klockrent mot min RED Skycap skumgummit formade sig bra efter mitt ansikte och fire linsen funkade väldigt bra vid kvällsåkningen då den gav ett blått ljust som förstärkte ljuset ute. Skulle jag välja mellan dessa skulle jag helt klart gå på Fuse brillorna, men det handlar ju hela tiden om vad som passar till ditt ansikte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya goggles...
Tillbaka
Topp