Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya goggles!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xalime" data-source="post: 152836" data-attributes="member: 36966"><p>a. Vilka är dina favoritgoggles och varför?</p><p> Oakley A-frame därför att det är sådana jag har just nu och jag tycker de sitter otroligt skönt.</p><p></p><p>b. Byter du ofta glas eller har du flera goggles för att tillgodose olika väderförhållanden?</p><p> Jag har flera par googles.. tycker det är för omständigt att byta glas.</p><p></p><p>c. Hur länge har du ett par goggles?</p><p> Ca. 3-4år</p><p></p><p>d. Hur åldras dina goggles? Vilka delar slits mest?</p><p> Jag är ganska rädd om mina googles så det som slits mest är själva skummgummit som är mot ansiktet.</p><p></p><p>e. Föredrar du höga eller breda goggles? Vad ger bäst sikt och passform för dig?</p><p> Något mitt emellan.. de ska ha bra passform med hjälmen utan att glipa uppstår.</p><p> </p><p>f. Hur viktigt är det för dig att dina skidglasögon passar hjälmen? Hur väl passar dem och vilka fördelar/nackdelar ser du med detta?</p><p>Jag tycker att det är väldigt viktigt då det annars lätt blir kallt om pannan.. men främst att det känns obehagligt när grejerna inte sitter som man vill ha dem</p><p></p><p>g. Vilket är ditt värsta gogglesminne? Vad hände, var var du och varför hände det?</p><p> Mitt värsta googles minne vart första gången jag skulle åka snowboard. Ni vet hur varm man blir och hur lite fartvind man får de första gångerna man åker någonting. Detta ledde till att mina googles totalt immade igen. Jag valde tillslut att åka utan googles för att över huvud taget se någonting</p><p></p><p>Lycka till.. och lägg gärna upp lite bilder när du har kommit fram till något resultat.. ska bli intressant att se.</p><p></p><p>Peace ;D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xalime, post: 152836, member: 36966"] a. Vilka är dina favoritgoggles och varför? Oakley A-frame därför att det är sådana jag har just nu och jag tycker de sitter otroligt skönt. b. Byter du ofta glas eller har du flera goggles för att tillgodose olika väderförhållanden? Jag har flera par googles.. tycker det är för omständigt att byta glas. c. Hur länge har du ett par goggles? Ca. 3-4år d. Hur åldras dina goggles? Vilka delar slits mest? Jag är ganska rädd om mina googles så det som slits mest är själva skummgummit som är mot ansiktet. e. Föredrar du höga eller breda goggles? Vad ger bäst sikt och passform för dig? Något mitt emellan.. de ska ha bra passform med hjälmen utan att glipa uppstår. f. Hur viktigt är det för dig att dina skidglasögon passar hjälmen? Hur väl passar dem och vilka fördelar/nackdelar ser du med detta? Jag tycker att det är väldigt viktigt då det annars lätt blir kallt om pannan.. men främst att det känns obehagligt när grejerna inte sitter som man vill ha dem g. Vilket är ditt värsta gogglesminne? Vad hände, var var du och varför hände det? Mitt värsta googles minne vart första gången jag skulle åka snowboard. Ni vet hur varm man blir och hur lite fartvind man får de första gångerna man åker någonting. Detta ledde till att mina googles totalt immade igen. Jag valde tillslut att åka utan googles för att över huvud taget se någonting Lycka till.. och lägg gärna upp lite bilder när du har kommit fram till något resultat.. ska bli intressant att se. Peace ;D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya goggles!
Tillbaka
Topp