C Clariella Guest 2005-08-09 Nya Guinea.. #1 Nån som vet om det finns några skidanläggningar där? såg på kartan att det finns rätt stora berg. Det högsta 5030m..
Nån som vet om det finns några skidanläggningar där? såg på kartan att det finns rätt stora berg. Det högsta 5030m..