Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya innerskor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MP1" data-source="post: 1077000" data-attributes="member: 158146"><p>Om innerskorna är utsliten brukar det tyvärr sammanfalla med att skalet börjar mjukna, så småningom ryker spännena, kardborrebandet. Satsar du ett par tusen på innersko tar det inte lång tid innan du ändå behöver köpa nya pjäxor.</p><p></p><p>Om jag vore dig skulle jag satsa på ett par nya pjuck. Om du har någon Nordicamodell som bygger på tävlingspjäxan (Dobermann) så är de i det närmaste oförändrade på 12 år. Föregångaren Grand Prix var nära nog detsamma de 10-20 åren innan dess. Friåkningsmodellerna har hetat Hotrod, Jah Love, Enforcer etc. Jag har under samma tidsperiod nött ut fyra Nordica, ett par Dobermann och tre friåkningsvarianter. Bytte nu till nya Dobberman 130. Lästen är aningens, aningens annorlunda. Kom hem precis från Juvass efter fyra dagar med dem och är riktigt nöjd. </p><p></p><p><a href="http://www.nordica.com/sverige/boots/boots-mens/" target="_blank">http://www.nordica.com/sverige/boots/boots-mens/</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MP1, post: 1077000, member: 158146"] Om innerskorna är utsliten brukar det tyvärr sammanfalla med att skalet börjar mjukna, så småningom ryker spännena, kardborrebandet. Satsar du ett par tusen på innersko tar det inte lång tid innan du ändå behöver köpa nya pjäxor. Om jag vore dig skulle jag satsa på ett par nya pjuck. Om du har någon Nordicamodell som bygger på tävlingspjäxan (Dobermann) så är de i det närmaste oförändrade på 12 år. Föregångaren Grand Prix var nära nog detsamma de 10-20 åren innan dess. Friåkningsmodellerna har hetat Hotrod, Jah Love, Enforcer etc. Jag har under samma tidsperiod nött ut fyra Nordica, ett par Dobermann och tre friåkningsvarianter. Bytte nu till nya Dobberman 130. Lästen är aningens, aningens annorlunda. Kom hem precis från Juvass efter fyra dagar med dem och är riktigt nöjd. [URL]http://www.nordica.com/sverige/boots/boots-mens/[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya innerskor
Tillbaka
Topp