Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya iPod nano 3rd generation 8GB
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 364200" data-attributes="member: 59533"><p>När ska alla inse att Ipod suger och har KANSKE det sämsta ljudet på marknadet! Köper folk verkligen Ipods för att dom är "coola" och enkla? Bullshit tycker jag...Har haft Ipod själv och skulle aldrig byta bort min Iaudio X5 för något!</p><p></p><p>VIll du ha en liten spelare med ett sjuhelsikes jäkla muskelljud ska du köpa denna utan att tveka!!http://se.pricerunner.com/cl/11/MP3-spelare?search=iaudio+7&ref=redirect&q=iaudio+7</p><p></p><p>Säger bara...Marknades BÄSTA ljud (inget skitsnack), GRYM batteritid på 60 speltimmar!!!, fungerar som en portabel hårddisk, ser bra ut. Varför i hela världen skulle man vilja köpa en Nano efter att ha sett denna?</p><p></p><p>Jag är ganska inne på musik och ljud och har testat en del olika spelare. Iaudio har ett otroligt ljud. Djup bas, krispig diskant och ett helt otroligt ljudförbättringssystem som får dina sletna mp3or att låta som en livekonsert!</p><p></p><p>Jag jobbar inte för Iaudio nej....Men jag beordrar dig att köpa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 364200, member: 59533"] När ska alla inse att Ipod suger och har KANSKE det sämsta ljudet på marknadet! Köper folk verkligen Ipods för att dom är "coola" och enkla? Bullshit tycker jag...Har haft Ipod själv och skulle aldrig byta bort min Iaudio X5 för något! VIll du ha en liten spelare med ett sjuhelsikes jäkla muskelljud ska du köpa denna utan att tveka!!http://se.pricerunner.com/cl/11/MP3-spelare?search=iaudio+7&ref=redirect&q=iaudio+7 Säger bara...Marknades BÄSTA ljud (inget skitsnack), GRYM batteritid på 60 speltimmar!!!, fungerar som en portabel hårddisk, ser bra ut. Varför i hela världen skulle man vilja köpa en Nano efter att ha sett denna? Jag är ganska inne på musik och ljud och har testat en del olika spelare. Iaudio har ett otroligt ljud. Djup bas, krispig diskant och ett helt otroligt ljudförbättringssystem som får dina sletna mp3or att låta som en livekonsert! Jag jobbar inte för Iaudio nej....Men jag beordrar dig att köpa! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya iPod nano 3rd generation 8GB
Tillbaka
Topp