Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya iPod nano 3rd generation 8GB
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oskar_Nft" data-source="post: 378100" data-attributes="member: 28877"><p>Som jag ser det har du 3 alternativ:</p><p></p><p>1. Köpa en nano för att den är snygg, har bra användargränssnitt, videofunktion samt att den är förhållandevis liten och robust. (Mest allround)</p><p></p><p>2. Köpa en iaudio om du sätter ljudet och batteritiden främst. Den har ju även radio om det nu är intresant. (Om du vill ha en enhet som endsat är fokuserad på musik men som är riktigt bra på det.)</p><p></p><p>3. Köpa en spelare som är anpassad för backen ex Shuffle eller någon riktigt billig 500sek spelare. (Endast vettigt om du bara har tänkt ha den i backen.)</p><p></p><p>Till alla som rekomenderar en Itouch, hur fan kan ni rekomendera en spelare med en stor tryckkänslig skärm till någon som har tänkt använda den i en backe??? Det kommer bara vara en tidsfråga innan man pajar displayen. </p><p>Sen när Jonathan-O, kan man köra hundratals program på en itouch el en iphone? Vad jag vet så kan man endast köra program certifierade från apple vilket gör att de hundratals program du nämner snarare är tio... </p><p></p><p>itouchen är ju faktiskt en ganska cool mp3/pda hybrid men iphonen är ju helt värdelös som telefon. Kan bara nämna några punkter som gör att jag aldrig skulle införskaffa mig en.</p><p>1. Du kan inte ha mp3 ringsignaler utan endast de förprogramerade polyfoniska varianterna.</p><p>2. Du kan inte sicka eller ta emot filer/bilder via bluetooth.</p><p>3. Kameran är kass, 2mp med fixfokus... då är det nästan bättre att vara utan.</p><p>4. Endast program som är certifierade av apple kan instaleras på telefonen, dvs den uppsjö av smartaprogram som finns till ex nokias series 60 aparater kommer aldrig att finns till iphonen.</p><p>5. Du måste användad dig av typ hundra knapptyck innan du kan ens ringa ett samtal. </p><p>Det finns många fler dåliga punkterna på iphonen men dom kan vi ta en annan gång.</p><p></p><p>Till alla som apple-fanboys som rekomenderar itouch och iphone utan att ta hänsyn till de behov som hon har på en mp3 spelare kan jag bara säga en sak:</p><p>"Släpp sargen och kom in i matchen..."</p><p></p><p>Lycka till med inköpet av mp3-spelare!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oskar_Nft, post: 378100, member: 28877"] Som jag ser det har du 3 alternativ: 1. Köpa en nano för att den är snygg, har bra användargränssnitt, videofunktion samt att den är förhållandevis liten och robust. (Mest allround) 2. Köpa en iaudio om du sätter ljudet och batteritiden främst. Den har ju även radio om det nu är intresant. (Om du vill ha en enhet som endsat är fokuserad på musik men som är riktigt bra på det.) 3. Köpa en spelare som är anpassad för backen ex Shuffle eller någon riktigt billig 500sek spelare. (Endast vettigt om du bara har tänkt ha den i backen.) Till alla som rekomenderar en Itouch, hur fan kan ni rekomendera en spelare med en stor tryckkänslig skärm till någon som har tänkt använda den i en backe??? Det kommer bara vara en tidsfråga innan man pajar displayen. Sen när Jonathan-O, kan man köra hundratals program på en itouch el en iphone? Vad jag vet så kan man endast köra program certifierade från apple vilket gör att de hundratals program du nämner snarare är tio... itouchen är ju faktiskt en ganska cool mp3/pda hybrid men iphonen är ju helt värdelös som telefon. Kan bara nämna några punkter som gör att jag aldrig skulle införskaffa mig en. 1. Du kan inte ha mp3 ringsignaler utan endast de förprogramerade polyfoniska varianterna. 2. Du kan inte sicka eller ta emot filer/bilder via bluetooth. 3. Kameran är kass, 2mp med fixfokus... då är det nästan bättre att vara utan. 4. Endast program som är certifierade av apple kan instaleras på telefonen, dvs den uppsjö av smartaprogram som finns till ex nokias series 60 aparater kommer aldrig att finns till iphonen. 5. Du måste användad dig av typ hundra knapptyck innan du kan ens ringa ett samtal. Det finns många fler dåliga punkterna på iphonen men dom kan vi ta en annan gång. Till alla som apple-fanboys som rekomenderar itouch och iphone utan att ta hänsyn till de behov som hon har på en mp3 spelare kan jag bara säga en sak: "Släpp sargen och kom in i matchen..." Lycka till med inköpet av mp3-spelare! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya iPod nano 3rd generation 8GB
Tillbaka
Topp