Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya iPod nano 3rd generation 8GB
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ofc-my-horse" data-source="post: 378336" data-attributes="member: 70101"><p>ipod fungerar skitbra i backen. ja sitter inte och säger att den är överlägset bäst, men h*lvete det är inte en dålig mp3! </p><p></p><p>ok, ipod kan vara en modegrej. läs den meningen igen tack! ipod är en modegrejj. alltså exakt samma sak som häng och baggy kläder. och nej du behöver inte betala 1000 spänn extra. apples nya ipods är sinnesjukt billiga jämfört med sina tidigare modeller!. de är dyrare än andra företags modeller i samma klass men du får så mkt mer. ja har letat igenom nätet i 3 minuter nu, har säkert missat nånting men ja hittar inte en enda mp3 med 2 tums skärm, videofunktion, 4gb minne m.m för 1300 riksdaler!. tänk igen. och nej JAG köper inte för att alla andra har det. bara så här i farten säger jag att jag har haft min i 1.5 månad och fortfarande inte sett någon annan med en likadan.</p><p></p><p>Edit: lurarna du får med din ipod när du köper den kan väll ingen ta på allvar? :P</p><p>är iaf en självklar grejj för mig att köpa nya hörlurar när jag införskaffar en ipod.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ofc-my-horse, post: 378336, member: 70101"] ipod fungerar skitbra i backen. ja sitter inte och säger att den är överlägset bäst, men h*lvete det är inte en dålig mp3! ok, ipod kan vara en modegrej. läs den meningen igen tack! ipod är en modegrejj. alltså exakt samma sak som häng och baggy kläder. och nej du behöver inte betala 1000 spänn extra. apples nya ipods är sinnesjukt billiga jämfört med sina tidigare modeller!. de är dyrare än andra företags modeller i samma klass men du får så mkt mer. ja har letat igenom nätet i 3 minuter nu, har säkert missat nånting men ja hittar inte en enda mp3 med 2 tums skärm, videofunktion, 4gb minne m.m för 1300 riksdaler!. tänk igen. och nej JAG köper inte för att alla andra har det. bara så här i farten säger jag att jag har haft min i 1.5 månad och fortfarande inte sett någon annan med en likadan. Edit: lurarna du får med din ipod när du köper den kan väll ingen ta på allvar? :P är iaf en självklar grejj för mig att köpa nya hörlurar när jag införskaffar en ipod. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya iPod nano 3rd generation 8GB
Tillbaka
Topp