Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nya lagar i Italien
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jespr" data-source="post: 83876" data-attributes="member: 32056"><p>Fram till den tjugosjunde september (året tvåtusenfyra) antog jag att komiska upptäckter av de mer ålderstigna normerna inom det svenska språket, hade sin gräns vid nöjet att läsa sådant som kan jämföras med äldre 91:an-serier.</p><p></p><p>Ace Den Gamle! Du har under inga som helst omständigheter fått mig att tvivla att du har förmågan att överträffa 91:an med hästlängder och mycket mer därtill.</p><p></p><p>Vilket gott skratt!</p><p></p><p>Förövrigt anser jag att Italien inte kommer att ha en suck i helvete att lyckas upprätthålla ordningen i backarna. Ace DG beskriver de italienska familjefäderna som skeptiska. Jag tror själv att tyskarnas skepsis sträcker sig längre än italienarnas. Tyskarna har inget annat för sig i backarna än att vara packade. Jag blir inte förvånad om turism till de italienska alperna minskade markant från tyskland.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jespr, post: 83876, member: 32056"] Fram till den tjugosjunde september (året tvåtusenfyra) antog jag att komiska upptäckter av de mer ålderstigna normerna inom det svenska språket, hade sin gräns vid nöjet att läsa sådant som kan jämföras med äldre 91:an-serier. Ace Den Gamle! Du har under inga som helst omständigheter fått mig att tvivla att du har förmågan att överträffa 91:an med hästlängder och mycket mer därtill. Vilket gott skratt! Förövrigt anser jag att Italien inte kommer att ha en suck i helvete att lyckas upprätthålla ordningen i backarna. Ace DG beskriver de italienska familjefäderna som skeptiska. Jag tror själv att tyskarnas skepsis sträcker sig längre än italienarnas. Tyskarna har inget annat för sig i backarna än att vara packade. Jag blir inte förvånad om turism till de italienska alperna minskade markant från tyskland. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nya lagar i Italien
Tillbaka
Topp